Healthcheck

Je hebt maar één lichaam en dus ben je er zuinig op, toch?

Je denkt dat alles wel goed is, je voelt niets en hebt nooit ergens last van, maar soms bekruipt je toch zo’n gevoel van: ’wat als ik nou toch?’

Je regelmatig even laten nakijken kan je helpen om gezond te blijven en, wat misschien nog wel veel belangrijker is, je een gerust gevoel geven.

Ik bied vrouwen een speciale check aan gericht op indicaties zoals hart- en vaatziekte, borstkanker, longziekten, overgewicht, botontkalking en suikerziekte. De uitslagen krijgt u direct en zullen ook worden besproken. Er is dan ook voldoende tijd voor je vragen zodat u weet wat u met de uitslagen kunt doen.

Meten is weten, dan kan je als het nodig is ook actie ondernemen en zo klachten voorkomen!

De Healthcheck is voor zowel mannen als vrouwen en wordt vergoed door de meeste aanvullende zorgverzekeringen. (Valt onder preventieve gezondheidszorg en gaat niet af van uw alternatieve zorgkosten)
Bij mannen duurt de check ongeveer 30 min. En bij vrouwen 60 min.

Wat wordt er gemeten?

• Bloedsuiker */**
  • Cholesterol – gesplitst */**
  • Bloeddruk
  • BMI – Body Mass Index
  • Vit D advies
  • Risicoanalyse op botontkalking
  • Risicoanalyse op borstkanker
  • Risicoanalyse op hart- en vaatziekten
  • Uitslagen worden direct besproken samen met een persoonlijk advies.

* Deze meting wordt gedaan door een druppel bloed uit uw vinger af te nemen.

** Voor het bepalen van het bloedsuiker en cholesterol is het belangrijk dat u minimaal 2 uur van te voren nuchter bent.